zondag 24 april 2011

Day One

Een goede start van mijn 21 dagen gezond leven is dit niet echt, ik lig sinds gister 5 uur met flinke koorts en griep op bed.. Maar toch heb ik mezelf gister rollend op de computerstoel naar de keuken gesleept en wat gezonds gemaakt: volkoren pesto-spaghetti met vegetarische gehaktballetjes, avocado, tomaatjes en basilicum.
Vandaag ben ik officieel begonnen en omdat het wat beter gaat was ik in staat een heerlijk ontbijtje te maken; chocolade havermout met speltvlokken en erbij een glas peren-passievruchtsap. Vandaag ga ik echt de lekkerste wortelsalade ooit maken, komt er vanavond denk ik wel op!

Maar hier alvast mijn salade van gister, aparte combinatie maar het was wel heel lekker!


Het recept:
1 grote winterwortel
handje sla naar keuze
3 plakjes brie
1 grote el pesto rosso
grote hand pijnboompitten
1/2 el lijnzaad
snufje zout en peper
Sla wassen en in het schaaltje leggen, wortel in kleine stukjes snijden en op de sla leggen. De pijnboompitjes goudbruin pakken en over de salade strooien. De plakjes brie insmeren met een beetje van de pesto en bij de salade doen, de rest van de pesto over de salade heen doen. Tot slot nog een beetje lijnzaad over de salade heen en een beetje zout en peper, en klaaaar!

Soon more.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten