maandag 25 april 2011

Day two, two walks

HI!
Zo mijn lief is net weer naar huis vertrokken en dag 2 zit er ook weer op! Ik ben vandaag eerst een eind wezen wandelen met de hond en vervolgens nog een stuk met mijn vriend. En volgens mij wordt ik ook al wat bruiner, dat moet wel met de zon nu. Ik heb vandaag als lunch omelet met basilicum en tomaat gemaakt, het is Pasen dus dan horen eieren er wel bij! Vriend lust eigenlijk geen eieren maar nu vond hij het toch wel heel erg lekker en hij wil het leren eten, dus dat kwam goed uit. Helaas geen foto van..

Oja nog 3 aanraders om echt vaak te eten/ te gebruiken:
1. amandelen
2. kaneel
3. appel

Amandelen en kaneel zijn erg goed voor de regulatie van afgifte van insuline, het verhoogt je insulinegevoeligheid waardoor je minder vet op slaat, wel zo fijn lijkt me:). En appel, tja 'an apple a day keeps the doctor away', die is er niet voor niets. Een appel behoort tot het meest gezonde fruit, dus lekker elke dag een appeltje met kaneel en amandelen eten, goeie combi!

Nu ga ik lekker slapen om morgen maar eens aan examens te gaan beginnen.

Sweet dreams xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten