woensdag 27 april 2011

What's in the closet?

Wauw ik ben pas 4 dagen bezig en ik ben nu zo al een kilo kwijt. Maar nu ga ik niet meer op de weegschaal totdat de 21 dagen om zijn! Dit bevalt me wel heel goed, heel lekker eten elke dag en toch gezond. Vandaag ga ik weer werken in het restaurant maar ik hoef pas om 5 uur te beginnen, lucky me want dan kan ik zelf wat eten thuis. Laats mijn wandkast weer een beetje geordend, dit zijn toch wel mijn favo 4 vakken:

Mijn favoriete geurtjees en intensieve dagcreme:)

Nagellakjess! ook al slingert de helft nog ergens door het huis.. op de achtergrond mijn lippenstift bakje, maar hier zitten eigenlijk alleen de lelijke in, de rest is ook overal en nergens.

crempjes & olietjes

haarspullen, zonnenolie/bruiner en deo
Oja hier nog een foto van mijn wandeling met mijn hondje maandag:


En dit heb ik gister gemaakt, hier nog ongebakken maar ze waren heerlijk, linzen-notenburgers. Zeker voor herhaling vatbaar en met goede eiwitjes.



Zo dat was wel weer een beetje een update van dag 3 en 4. Nu ga ik lezen over Vietnam voor het examen, het enige vak wat me nog wel boeit. Dus daar dan maar mee beginnen he.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten